10 November 2012

အစြန္႔ပစ္ခံသူတစ္ေယာက္ရဲ႕အတၳဳပတၱိ



အစြန္႔ပစ္ခံသူတစ္ေယာက္ရဲ႕အတၳဳပတၱိ

ကြ်န္ေတာ့မွာေမြးခ်င္းေလးေယာက္ရွိတယ္..ကြန္ေတာ့အထက္မွာအကိုအၾကီးတစ္ေယာက္ေအာက္မွာညီတစ္ေယာက္ညီမေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္
ကြ်န္ေတာ္တို႕ေမာင္ႏွမေတြအဲ့အိမ္ၾကီးမွာေနရတာေပ်ာ္တယ္ဗ်ာ..တစ္ခါတစ္ခါ က်ေနာ္တို႕နဲ႕ ရန္သူျဖစ္တဲ့ အေမႊးစုတ္ဖြားအေကာင္ၾကီးနဲ႕တူတူပုန္းတန္းကစားရတယ္..စိန္ေျပးလိုက္တန္းကစားရတယ္
ကြ်န္ေတာ္အေပ်ာ္ဆံုးအခ်ိန္ကေတာ့အဲ့အေကာင္ၾကီးမရွိပဲအိမ္ထဲမွာစိတ္ၾကိဳက္ေျပးေနရတဲ့အခ်ိန္ပါပဲ
တစ္ခါတစ္ခါသူတို႕ေတြကြ်န္ေတာ့္ေနာက္လိုက္လို႕ေျပးေပါက္မရွိပဲေလေပၚပ်ံ၀ဲျပီးေျပးရတဲ့အခ်ိန္အဲ့ဒါလဲစြန္႕စားမွဳတစ္ရပ္မို႕ေပ်ာ္ရတယ္

တစ္ခါတစ္ခါကြ်န္ေတာ္နဲ႕မ်က္စိအၾကည့္ခ်င္းဆံုမိလို႕ၾကားလိုက္ရတဲ့အသံဟာ..ကြ်န္ေတာ့ရင္ထဲကိုသိမ့္သိမ့္ကိုခါသြားေစတယ္.
အဲ့လို္နဲ႕ကြ်န္ေတာ္တို႕ေနလာလိုက္တာ..တစ္ရက္ကြ်န္ေတာ္တို႕ေမာင္ႏွမေတြအကုန္လံုးေစာေစာစီးစီးအျပင္ထြက္ျပီးဆံုေနက်ေနရာေဆာ့ေနက်ေလးေနရာမွာပံုမွန္အတိုင္းေနေနက်ေလေရာ..
ေဟာ..ကြ်န္ေနာ္နဲနဲညဥ့္နက္လာေတာ့အျပင္ထြက္မယ္လည္းလုပ္ေရာထြက္ထြက္ခ်င္းမွာပဲမ်က္စိခ်င္းဆံုမိပါေလေရာ..ဒီတစ္ခါေတာ့ေအာ္သံၾကားမိတယ္..အရင္ကတစ္ခါေလာက္ေတာ့သိမ့္သိမ့္မတုန္ေတာ့ပါဘူး
ကြ်န္ေတာ့လည္းကြ်န္ေတာ့ေမာင္ႏွမေတြကိုျပန္ေျပာတယ္..ခနေစာင့္လို႕..ဒါနဲ႕အျပင္ကစကားေျပာသံေတြၾကားေနရတယ္..ဘာေတြေျပာေနလဲေတာ့သဲသဲကြဲကြဲမၾကားရဘူး
ျပီးတာနဲ႕ဂ်ိမ္းဆိုတဲ႕အသံၾကားတယ္ဗ်ာ..ကြ်န္ေတာ္ေတာ့စိတ္ထဲထင္လိုက္တယ္တစ္ခုခုျဖစ္ေတာ့မွာပဲလို႕.ဒီလိုနဲ႕ခနျငိမ္လိုက္တယ္

အဲ့ဒီအခါအျပင္ကေနတစ္စံုတစ္ေယာက္၀င္လာပါေလေရာ..သူတို႕ကအင္အားၾကီးတယ္ဗ်..
သံုးေယာက္ေတာင္..ကြ်န္ေတာ္ညီမေလးအတြက္ေတာ္ေတာ္စိတ္ပူသြားတယ္ေတာ္ေသးတယ္ဗ်.သူတို႕ကြ်န္ေတာ့ညီမေလးကိုမေတြ႕ၾကဘူး..အဲ့လိုနဲ႕ေတာ္ေတာ္ၾကာတယ္ကြ်န္ေတာလည္းေရာက္တတ္ရာရာပုန္းရင္ေရွာင္ရင္း..မရဘူးဗ်အင္အားမမွ်ဘူးျဖစ္သြားတယ္.ေနာက္ဆံုးေတ့ာကြ်န္ေတာ္အဖမ္းခံလိုက္္ရတယ္ဗ်ာကြ်န္ေတာ့ညီမေလးကိုလွမ္းမွာတယ္စိတ္မပူနဲ႕လို႕.. 
ကိုယ့္ဘာသာကိုလံုေအာင္ပုန္းဆိုျပီးေတာ့ဒီေတာ့ကသူကကြ်န္ေတာ့အကိုနဲ႕ဆိုေတာ့ကြ်န္ေတာ္စိတ္ခ်သြားတယ္..တစ္ခုခုဆိုအကိုကေတာ့ကာကြယ္ႏိုင္မယ္ဆိုျပီးေတာ့..
ကြ်န္ေတာ့ကိုဖမ္းထားျပီးေတာ့ဘာေတြလဲမသိဘူး..ဖ်န္းၾကတယ္ဒါေပမယ့္ဗ်ာကြ်န္ေတာ္သတိအလႊတ္မခံဘူး..တင္းထားတယ္ကြ်န္ေတာ္ေျပးဖိို႕လႊတ္လမ္းကိုရွာၾကည့္ေသးတယ္မရဘူးဗ်..အဲ့ဒါနဲ႕ကြ်န္ေတာ္စိတ္ေလွ်ာ့ေတာ့ကြ်န္ေတာ့ေနာက္ပိုင္းကိုနာက်ဥ္ေအာင္လုပ္ၾကျပီးအိတ္ၾကီးတစ္အိတ္ထဲကိုထည့္လိုက္ၾကတယ္ 
ကြ်န္ေတာ့ကိုအိတ္ထဲလည္းဖမ္းျပီးေရာ….သြားလိုက္ၾကတာအၾကာၾကီးပဲဗ်ာ..ကြ်န္ေတာ္အရမ္းစိတ္ပူသြားတယ္..
ငါ့ကိုသတ္ၾကေတာ့မယ္ငါ့ကိုသတ္လို႕ငါေသသြားရင္ငါမိသားစုေတြကလည္းမသိဘူးဘယ္ေရာက္ေနျပီလဲဆိုျပီးေတာ့စိတ္ပူေနၾကေတာ့မယ္ 
ငါခ်စ္တဲ့ငါ့အကို..ငါ့ညီေလးနဲ႕ညီမေလး…အထူးသျဖင့္ညီေလးနဲ႕ညီမေလးကငါ့ေနာက္ကိုပဲလိုက္လိုက္ျပီးေဆာ့ေနၾကတာ..ငါမရွိေတာ့ရင္မ်က္စိသူငယ္နားသူငယ္နဲ႕ဟိုစုတ္ဖြားၾကီးကိုေၾကာက္ေနေရာ့မယ္….
အဲ့လိုနဲ႕ေတြးျပီးလိုက္လာလိုက္တာတစ္ေနရာေရာက္ေတာ့သူတို႕အထုတ္ကိုျဖည္ျပီးဖြင့္ခ်လိုက္တယ္ျပီးေတာ့ကြ်န္ေတာ့္ကိုထြက္ခုိင္းတာေပါ့မထြက္ခ်င္ပါဘူး..ဒါကြ်န္ေတာ့အိမ္မွမဟုတ္တာ..ကြ်န္ေတာ္ကြ်န္ေတာ့ညီမေလးနဲ႕ညီေလးကိုအရမ္းေတြ႕ခ်င္ေနတယ္..သူတို႕ဆီကိုျပန္သြားရမယ္..ဒီမွာေနခဲ့လို႕မျဖစ္ဘူး
 ဒါေပမယ့္ေနာက္တစ္ခုကလည္းကြ်န္ေတာ္မေနခဲ့ရင္သူတို႕ကြ်န္ေတာ့ကိုဘယ္လိုဒုကၡထပ္ေပးဦးမယ္ဆိုတာလည္းမသိဘူး..
ဒါနဲ႕ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ေနခဲ့မယ္ဆိုျပီးေတာ့အိတ္ထဲကထြက္ခဲ့တယ္..  

ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းနဲနဲမူးေနတယ္ဗ်ာ..သူတို႕ကြ်န္ေတာ့ကိုဖ်န္းထားတဲ့အနံ႕ေတြေၾကာင့္ေနမယ္ကြ်န္ေတာ္ တာ္ေတာ္နဲ႕လမ္းေလွ်ာက္လို႕မရဘူး..ေခါင္းကမိုက္ခနဲ႕မူးမူးေနလို႕..ဒါနဲ႕အဲ့ဒီနားမွာပဲခနေနျပီးအိမ္ျပန္လမ္းကိုၾကိဳးစားရွာမယ္ေပါ့.. ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့သူတို႕ေတြျပန္ျပီးညီေလးနဲ႕ညီမေလးကိုဘာလုပ္ဦးမလဲဆိုျပီး အရမ္းကိုစိုးရိမ္ေနရတယ္.. ကြ်န္ေတာအဲ့လိုနဲ႕ေနေနတယ္ဗ်ာ….အဲ့နာမွာေလေကာင္းေလသန္႕ေလးရွဴရင္းအမူးလဲေျဖရင္း
ေတာ္ေတာ္လည္းၾကာသြားတယ္ကြ်န္ေတာ္အိမ္ကိုဘယ္လိုျပန္ရမလဲလို႕ရွာေနတုန္းမွာပဲမလွမ္းမကန္းမွာကြ်န္ေတာ့ညီေလးနဲ႕ညီမေလးကိုလွမ္းေတြ႕လိုက္ရယ္..
ေစာေစာကလိုပဲကြ်န္ေတာ့ကိုလာထားသြားသလိုဟုိလူေတြလာထားသြားၾကတယ္ဘာလုပ္မလဲလို႕မလွမ္းမကမ္းကေစာင့္ၾကည့္ေနတုန္းကြ်န္ေတာ္တို႕အရမ္းၾကိဳက္တဲ့ဘီစကြတ္အခ်ိဳမွဳန္႕တစ္ခုကိုထားသြားတယ္ေတာ္ေတာ္လည္းစိတ္ေကာင္းရွိတဲ့သူေတြ..ကြ်န္ေတာတို႕ကိုထားသြားေပမယ့္ကြ်န္ေတာ္တို႕တျခားေနစရာအသစ္မေတြ႕ခင္အသက္ဆက္ႏိုင္ေအာင္လို႕မုန္႕ေလးတစ္ခုကိုထားသြားခဲ့ၾကတယ္..
ကြ်န္ေတာ့ညီေလးနဲ႕ညီမေလးကကြ်န္ေတာ့ကိုလည္းေတြ႕ေရာ၀မ္းသာအားရနဲ႕သူတို႕အရမ္းေပ်ာ္ေနခဲ့ၾကေၾကာင္း..
အကိုၾကီးကိုလည္းဖမ္းမိမလို႕လက္မတင္ေလးပဲဆိုတဲ့အေၾကာင္း..သူတို႕ေတြဘယ္လိုပုန္းေရွာင္ျပီးဘယ္လိုအဖမ္းခံခဲ့ရေၾကာင္းေျပာျပရွာပါတယ္
အဲ့လိုနဲ႕ပဲမလွမ္းမကမ္းမွာကြ်န္ေတာ့တို႕ေနဖို႕ေနရာသစ္ကိုရွာေတြ႕ခဲ့ၾကတယ္..

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္အကိုၾကီးကလႊတ္သြားတယ္ဆိုတဲ့အတြက္အေဖနဲ႕အေမကိုေစာင့္ေရွာက္ႏိုင္မွာပါ.
 ကြ်န္ေတာ္တို႕ကလည္းအိမ္အျပန္လမ္းကိုရွာရင္း..ေတြ႕တဲ့ေနရာမွာခဏနားရင္ခရီးျဖည္းျဖည္းခ်င္းဆက္ရမွာေပါ့
တစ္ေန႕ေတာ့အေဖနဲ႕အေမကိုျပန္ေတြ႕ႏိုင္မွာပါ

အေဖနဲ႕အေမကို ရွာဖို႕ဆိုတာကလည္း မလြယ္ေပမဲ့ က်ေနာ္ၾကိဳးစားရွာရမွာေပါ့ေလ.. က်ေနာ့္မွာ ညီနဲ႕ညီမေလးရွိတယ္.. က်ေနာ္တို႕သံုးေယာက္ အတူ ဘဝကို ေရွ႕ဆက္ဖို႕ၾကိဳးစားရမွာေပါ့ေလ။။က်ေနာ္ ေတြးေနမိတာကေတာ့.. 

ဒါဟာ ဘဝ တစ္ခု အဆံုးသတ္ျခင္းနဲ႕ အသစ္တစ္ခု စတင္ျခင္းလို႕ပဲထင္ပါတယ္.. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ၾကိဳးစားပီးေရွ႕ဆက္ရမွာေပါေလ..
က်ေနာ္ကေတာ့ ၾကြက္တစ္ေကာင္ပါ..


P.S .. က်ေနာ္မေရးပါဘူး..  အေနာ့္ မ ေရးထားတာကို တင္ေပးခ်င္းသာ ျဖစ္သည္.. 

မွ်စ္ေဝယံ

4 comments:

blackroze said...

ေအးဟာ
မွ်စ္ရာ
ဒီတခါနင္ေရးထားတာေလး
ေကာင္းတယ္သိလား

ညိမ္းႏိုင္ said...

စဖတ္ကတည္းကထင္ပါတယ္....နင္ေရးတာမဟုတ္ေလာက္ဘူးလို႕.......:P စတာေနာ္....။

Anonymous said...

တေကာင္ေကာင္ေတာ႔ တေကာင္ပဲထင္ေနတာ
လက္စသတ္ေတာ႔ ၾကြက္ကုိး း)



ေမာင္ဘႀကိဳင္

quincyaaberg said...

Top 50 best slot machines for online slots - JTA Hub
Slot machines are becoming a 익산 출장마사지 worldwide phenomenon 광주 출장마사지 in 2021. The 경산 출장안마 slot machine has become 시흥 출장안마 an 문경 출장마사지 iconic symbol in many countries around the world.